ADWISE Consulting-ը ֆինանսական պլանավորման և թվային մարքեթինգի թրեյնինգներ է անցկացրել Տուրիզմի նորարարության ակադեմիայի նախաաքսելերացիոն ծրագրի մասնակիցների համար:
ADWISE-ի գործադիր տնօրեն Լիլիթ Ղարայանը ներկայացրել է ֆինանսական կառավարման հիմունքները և ֆինանսական կառավարման տարբեր գործիքներ՝ արդյունավետ որոշումներ կայացնելու համար։
Մարքեթինգի և հաղորդակցության մեր գործընկեր Նունե Մելքումյանը ներկայացրել է թվային մարքեթինգը, ներառյալ թվային մարքեթինգի ռազմավարությունը և սոցիալական մեդիա մարքեթինգը, ինչպես նաև կարևոր տեղեկատվություն սոցիալական ցանցերից օգտվող հաճախորդների հետ շփվելու ճիշտ ձևի վերաբերյալ:
Զբոսաշրջության ինովացիոն ակադեմիա ծրագիրը կյանքի է կոչվում Եվրոպական միության «ԵՄ-ն բիզնեսի համար» նախաձեռնության «Նորարարական տուրիզմ Հայաստանի համար» ծրագրի, Զբոսաշրջության աջակցման կենտրոնի և Իմփաքթ հաբ Երևանի շնորհիվ։
Սպտ 09 2024
Հլս 02 2024
Դկտ 21 2023